poniedziałek, 13 stycznia 2014

udało mi się pokonać nałóg !!!

Witajcie,
Od 1,5 roku jestem silnie zmotywowana do rzucenia palenia i udało się, nie czuję chcęci do zapalenia i nie miewam już natrętnych myśli w tym kierunku, powiem Wam, że było naprawdę ciężko, zmotywowałam się tym, że jak nie przestanę palić to za jakiś czas zacznie niszczyć mi się twarz, skóra, zacznę tyć, pojawią się choroby, (co do tych chorób, to często atakuje mnie zapalenie gardła i zatok) a jeśli będę tak niezdrowo wyglądać to facet może mnie rzucić, wcale bym się nie zdziwiła, bo żaden facet nie chce się całować z popielniczką.

co do squatsów, szczerze to nie widzę różnicy, uważam że to kwestia genów, bo ktoś kto ma płaski tyłek nie uzyska w 30 czy 60 dni tyłka jak kim kardashian, no bitch please ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz